ביטוח ספורט חורף - ביטוח סקי

תוכן עניינים

Travel-insurance-abroad

חופשת החורף האולטימטיבית לכל מי שאוהב נופים מושלגים ופעילות ספורטיבית עם קצת אדרנלין והרבה סטייל, היא ללא ספק חופשת סקי.  ביטוח חופשת סקי מציע לכם פוליסה מותאמת לאופי טיול שכזה. יעדים פופולאריים לסקי היום הם אתרי סקי בצרפת, אוסטריה, שוויץ ואיטליה. שם תמצאו אתרי גלישה יוקרתיים ומפנקים עם מדרונות ברמות קושי שונות. ויש גם אתרים זולים באופן משמעותי, ועדיין מוצלחים מאוד. ומושכים ישראלים רבים, כמו ברומניה ובולגריה.

אז אם אתם מאלה שמתכננים כבר את החופשה המושלגת. אספנו עבורכם כמה טיפים בנוגע לביטוח חופשת סקי.

סקי הוא ספורט כיפי ופופולארי לא בכדי. אך אסור לשכוח שמדובר בסוג של ספורט הגובל בתחום האקסטרים. גלישה במדרונות מושלגים איננה הפעילות הבטיחותית ביותר.

אם אתם חובבי סנובורד או סקי, זכרו שביטוח נסיעות לחו”ל לא כולל בגרסה הבסיסית כיסוי על פציעות במסגרת ספורט אתגרי. כאשר סקי, מוגדר כפעילות אקסטרים.

כדי לצאת לחופשת סקי בלי דאגות, דאגו לביטוח ספורט חורף. ביטוח חופשת סקי יספק כיסוי הולם לחופשה, שיכולה להתרחש בה תאונה. אשר מעבר לפציעה אף יכול להיות שתזדקקו לשירותי חילוץ והצלה, ואפילו הטסה רפואית חזרה לארץ.

לא תרצו להגיע למצב בו חס וחלילה עברתם תאונה או נפגעתם. ואתם תקועים במדרון מושלג באתר סקי. ללא כיסוי ביטוחי שמכסה את כל ההוצאות והשירותים שתצטרכו במצב כזה. מלבד סכנה ברמה הבריאותית. חילוץ במסוק לבית חולים, או למקום בטוח יעלה הרבה כסף. בזמן שפוליסת ביטוח סקי יעלה  סכום שולי דולרים לכל יום בחופשה כך שתוכלו לגלוש בכיף ובראש שקט.

בפועל, ביטוח סקי מכסה שורה ארוכה של תרחישים, הן בזמן פעילות הסקי וככלל. למשל במקרה של מחלת גבהים, היפו תרמיה או כוויות קור.

מה כולל ביטוח חופשת סקי

ביטוח סקי כולל את הכיסויים הללו:

אשפוז בבי"ח פרטי – ישנם אתרי סקי בשוויץ ויש אתרי סקי ברומניה. אתם ממש לא רוצים להגיע לאשפוז בית חולים ציבורי באזור פחות מיושב. אם כן, ודאי שהביטוח מכסה אשפוז בבית חולים פרטי וזהו כיסוי חשוב במיוחד במידה ואתם טסים לאתרי סקי באזורים מפותחים פחות.

ימי אשפוז – פציעות סקי עשויות להיות חמורות, ולחייב טיפול רפואי יקר וממושך. כדאי לבדוק האם יש הגבלה על מספר ימי האשפוז המרבי מבחינת הביטוח, ובמידה וכן, לרכוש את הכיסוי המקסימאלי של ימי אשפוז.

שירותי חילוץ והצלה – לפני שתחשבו על רמת בית החולים במקרה ותצטרכו להתאשפז. כדאי שתדאגו לשירות חילוץ ופינוי לבית החולים. חשוב לוודא כי פוליסת ביטוח הביטוח לחופשת הסקי כוללת שירותי חילוץ והצלה.

הטסה רפואית – במקרה של הרחבת כיסוי זה, חשוב לוודא כי הפוליסה מכסה הטסה רפואית בין מדינות שונות. וכן הטסה רפואית חזרה לארץ במידת הצורך.

תרופות – חשוב לבדוק מראש האם פוליסת הביטוח מבטיחה החזר כספי מלא, או החזר חלקי, על רכישת תרופות שונות.

המשך טיפול רפואי בארץ – במקרים של פציעות קשות, הטיפול הרפואי לא יסתיים במקום בו אתם שוהים בחו"ל. הכרחי לוודא כי הפוליסה מכסה את המשך הוצאות הטיפול הרפואי שתצטרכו, גם בארץ.

שימוש נכון  בציוד סקי – כך תמנעו נזקים

מלבד הביטוח הרפואי, במקרה של ביטוח חופשת סקי חשוב ביותר לדאוג לביטוח מתאים שיכסה את הציוד היקר שלכם. פעמים רבות כאשר מתרחשות תאונות סקי, עם או ללא פציעה בגוף. גם ציוד הסקי האישי שלכם יינזק. מכיוון שמדובר בציוד יקר. עלות הנזק יכולה להיות בשווי של אלפי שקלים. לכן חשוב לדאוג לכיסוי עבור הציוד.

באשר לביטוח צד שלישי. זכרו כי יש הבדל בין פגיעה בעץ לפגיעה במדריך הגלישה. בדקו האם פוליסת הביטוח מכסה גם נזקי צד ג'.

השתתפות עצמית – כמו בכל ביטוח, ההשתתפות העצמית היא המפתח. לא מספיק לראות כי הפוליסה מכסה ימי אשפוז או שירותי טיסה רפואית. חשוב לוודא כי ההשתתפות העצמית לכל אלה עומדת ביחס סביר למחיר הפוליסה.